Tvrtka Kardix d.o.o. bavi se osnovnom djelatnošću pružanja računovodstvenih i savjetodavnih usluga korisnicima.
Povjerite nama vođenje svojeg poduzeća!
Kontakt
Kardix d.o.o.
Trg Drage Iblera 9
10 000 Zagreb, Hrvatska
Mob: 099 3177 848
Usluge
Ustroj i vođenje
poslovnih knjiga i knjigovodstvenih evidencija
glavne knjige
dnevnika
pomoćnih knjiga i evidencija:
knjige ulaznih i izlaznih računa
salda konti kupaca i dobavljača
dugotrajne imovine s obračunom amortizacije
robno i materijalno knjigovodstvo
blagajna
putni nalazi
Izrada računovodstvenih i poreznih obračuna
sastavljanje temeljnih financijski izvještaja (bilanca, račun dobiti i gubitka, novčani tijek, bilješke uz financijske izvještaje)
sastavljanje izvještaja Financijskoj agenciji
Izrada mjesečnih i godišnjih poreznih prijava
porez na dodanu vrijednost
porez na dobit
porez na dohodak
Obračun plaća i drugog dohotka
izrada mjesečnih obračuna plaća radnika sa propisanim evidencijama, doprinosima i porezima
izvješća vezana uz plaće
dostava nadležnim institucijama
Izrada prijave za porez na dohodak građana
Sastavljanje posebnih izvještaja za poduzetnike radi usmjeravanja poslovanja
Savjetovanje poduzetnika i upućivanje na optimalna rješenja
Optimizacija troškova
Proces optimizacije troškova traži sistemski pristup koji osigurava odgovarajuće mjere za smanjenje troškova poslovanja centra kroz vrijeme
mi vam pomažemo da identificirate osnovna područja učinkovitosti kako bi postigli poboljšanja u procesima, a time i poboljšanje učinkovitosti
na taj način ćete optimizirati vaše poslovne procese, smanjiti troškove, povećati produktivnosti i uz navedeno postići i višu razinu kvalitete, odnosno učiniti vaše korisnike zadovoljnima
Administrativne usluge
Kontakt sa financijskim i poreznim institucijama
Rent-a usluge
Rent-a-CFO
planira, usmjerava ili koordinira financijske aktivnosti poduzeća ili organizacija iz privatnog i javnog sektora. U dužnosti i obveze ubraja se i stvaranje politika, upravljanje dnevnim aktivnostima, planiranje korištenja materijala i ljudskih potencijala
priprema financijske i nadzorne izvještaje koje zahtijeva zakon, regulatorno tijelo ili Uprava poduzeća
nadgleda tijek novca i financijskih instrumenata
priprema operativne izvještaje i izvještaje o rizicima koje menadžment koristi za analizu poslovanja
Rent-a voditelj računovodstva
kontrolira unešene podatke u sistem pravovremeno, precizno i kvalitetno te signalizira na eventualne nepravilnosti i učestvuje u njihovom otklanjanju
radi u timu i prati korporativnu politiku
prati zakonsku regulativu i izmjene u tom polju u vezi sa zakonskom regulativom koja regulira računovodstveno poslovanje firme, i sprovodi adekvatne, ažurne i neophodne promjene u sistemu i knjigovodstvenoj evidenciji u suradnji sa programerima, također kontrolira ispravnost i usaglašenost prateće dokumentacije sa eventualnim izmjenama u zakonu
kontrolira i prati rad referenata u računovodstvu, uočava eventualne propuste u njihovom radu i ispravlja ih, a sve u cilju što efikasnijeg rada sektora
u slučaju odsustva nekog od zaposlenih u sektoru računovodstva, organizira nesmetani rad ostatka kolektiva i adekvatnu zamjenu za zaposlenog u cilju što bolje organizacije sektora i neometanog rada kompanije
ocjenjuje rad zaposlenih u sektoru računovodstva, predlaže njihova unapređenja i eventualne stimulacije/kazne
kontrolira knjiženja ručnih i automatskih naloga i njihovu usklađenost sa računovodstvenom politikom firme, i zakonskim regulativama i normativima
kontrolira bruto bilancu na dnevnom, mjesečnom i godišnjem nivou, uočava i ispravlja eventualne nepravilnosti
prati stanja knjigovodstvenih analitičkih kartica dobavljača, kupaca kako domaćih, tako i inozemnih i učestvuje u njihovom usaglašavanju i izravnanju ukoliko je neophodno
kontrolira Knjigu ulaznih i izlaznih faktura, konta i knjigovodstvene evidencije za obračun PDV-a
komunicira sa Poreznom upravom i usaglašava evidencije u cilju nesmetanog rada kompanije
poznavanje MRS i MSFI i njihova primjena u radu
mjesečno i periodično izvještavanje o prihodima i rashodima na nivou firme
učestvuje u izradi završnog računa i odgovara za njegovu točnost i usklađenost sa zakonskim regulativama i normativima
ukoliko je neophodno obavlja i druge zadatke, koji su mu naloženi u vezi s obavljanjem posla